Tecar Synergy 1001

Η θεραπεία Tecar είναι μία επαναστατική μέθοδος θεραπείας μέσω ραδιοσυχνοτήτων. Αποτελεί μία από τις πιο δημοφιλείς και διαδεδομένες θεραπευτικές μεθόδους στο χώρο της φυσικοθεραπείας, έχοντας εφαρμοστεί με θεαματικά αποτελέσματα σε χιλιάδες ασθενείς. Λόγω της εξαιρετικής αποτελεσματικότητάς της, χρησιμοποιείται ευρέως από κορυφαίους αθλητές σε όλο τον κόσμο.

Η ενέργεια που μεταφέρεται δεν περιέχει ακτινοβολία, ωστόσο δύναται να διεγείρει και να επιταχύνει τους μηχανισμούς αυτοΐασης των τραυματισμένων ιστών, αποκαθιστώντας άμεσα την κινητική λειτουργία τους.

Συγκεκριμένα παράγεται ηλεκτρομαγνητική ενέργεια υψηλής συχνότητας, η οποία μεταδίδεται διαμέσου των ιστών, προκαλώντας μοριακές δονήσεις οι οποίες έχουν ως αποτέλεσμα την παραγωγή ενδογενούς θερμότητας καθώς και την αύξηση της αιματικής ροής και του μεταβολισμού των κυττάρων σε τοπικό επίπεδο. Αυτή συμβάλλει τόσο στη μείωση του πόνου και της φλεγμονής όσο και στη λεμφική παροχέτευση, με αποτέλεσμα την ενίσχυση των φυσιολογικών διεργασιών που απαιτούνται για την επούλωση των τραυματισμών.

tecar1

Ενδείξεις

Η θεραπεία Tecar έχει θεαματικά αποτελέσματα σε μία πληθώρα μυοσκελετικών παθήσεων/ κακώσεων, καθώς και αθλητικών τραυματισμών, όπως:

• Οσφυαλγίες/ ισχιαλγίες
  • Αυχενικό σύνδρομο
  • Μυϊκές θλάσεις
  • Διαστρέμματα και λοιπές συνδεσμικές κακώσεις
  • Ρήξεις μυών/ τενόντων
  • Τενοντίτιδες/ τενοντοπάθειες
  • Επικονδυλίτιδες
  • Πελματιαία απονευρωσίτιδα
  • Άκανθα πτέρνας