GIGAA FIRELAS LASER

GIGAA FIRELAS Προηγμένο θεραπευτικό διοδικό λέιζερ

Το Firelas συνδυάζει όλα τα πλεονεκτήματα των προηγούμενων συστημάτων λέιζερ της GIGAALASER. Διαθέτει τέσσερα μήκη κύματος 635nm, 810nm, 980nm και 1064nm σε ένα λέιζερ, με μέγιστη ισχύ που φτάνει τα 26,2 Watt. Με το λειτουργικό σύστημα Android, το Firelas προσφέρει εξαιρετικά εύκολη και φιλική λειτουργία. Μπορούμε να παρακολοθούμε τους χρόνους θεραπείας, να αποθηκεύουμε προγράμματα και να βλέπουμε τα προφίλ των ασθενών στο λέιζερ. Επιπλέον υπάρχει η δυνατότητα ενημέρωσης μέσω διαδικτύου.

Θεραπεία με Λέιζερ Κλάσης 4 (Class IV)

Η θεραπεία με λέιζερ χρησιμοποιείται για την ανακούφιση από τον πόνο, την επιτάχυνση της αποκατάστασης και τη μείωση της φλεγμονής. Όταν η πηγή φωτός τοποθετείται στο δέρμα, τα φωτόνια διαπερνούν μερικά εκατοστά και απορροφόνται από τα μιτοχόνδρια, το τμήμα των κυττάρων που παράγουν ενέργεια. Αυτή η ενέργεια τροφοδοτεί πολλές φυσιολογικές αποκρίσεις με αποτέλεσμα την αποκατάσταση της κανονικής μορφολογίας και λειτουργίας των κυττάρων. Η Θεραπεία με Λέιζερ χρησιμοποιείται επιτυχημένα για να θεραπεύσει ένα μεγάλο εύρος ιατρικών καταστάσεων, συμπεριλαμβανομένων των μυοσκελετικών προβλημάτων, αρθρίτιδας, αθλητικών τραυματισμών, μεταχειρουργικών πληγών, διαβητικού έλκους και δερματολογικών παθήσεων.

Ο κεντρικός στόχος της Θεραπείας με Λέιζερ, είναι να διεγείρει τα κύτταρα να εκτελέσουν τις φυσικές τους λειτουργίες, αλλά σε αυξημένο ρυθμό. Στοχεύοντας στην αιμοσφαιρίνη και την κυτοχρωμική C οξειδάση, το Υψηλής Ισχύος Διοδικό Λέιζερ μπορεί να βοηθήσει την αναπνοή και έπειτα ως αποτέλεσμα να έχει καλή απόδοση στη θεραπεία. Σε έντονη αντίθεση με τα “Ψυχρά λέιζερ” που δεν παρέχουν καμία απολύτως αίσθηση, η θεραπεία με υψηλής ισχύος λέιζερ διόδου παρέχει μία θερμή, πραϋντική αίσθηση.

Αντίθετα με πολλές φαρμακευτικές θεραπείες, που καλύπτουν τον πόνο ή απλά αντιμετωπίζουν τα συμπτώματα μιας πάθησης, η Θεραπεία με Λέιζερ αντιμετωπίζει την υποβόσκουσα κατάσταση ή πάθηση για να προάγει τη θεραπεία. Αυτό σημαίνει ότι οι θεραπείες είναι αποτελεσματικές και τα οφέλη από τη Θεραπεία με Λέιζερ έχουν μεγάλη διάρκεια.

Βιολογικές επιδράσεις από τη θεραπεία με λέιζερ:

ΑντιφλεγμονώδηςΗ θεραπεία με Laser επιδρά κατά των οιδημάτων, καθώς προκαλεί αγγειοδιαστολήαλλά επίσης επειδή ενεργοποιεί το λεμφικό παροχετευτικό σύστημα (απομακρύνει τα υγρά από τις πρησμένες περιοχές). Ως αποτέλεσμα, έχουμε τη μείωση των οιδημάτων, που προκαλούνται από μώλωπες ή φλεγμονές.
 Κατά του Πόνου (Αναλγητική)Η θεραπεία με λέιζερ έχει ένα εξαιρετικά ωφέλιμο αποτέλεσμα στα νευρικά κυττάρα, εμποδίζοντας από αυτά τα κύτταρα τη μετάδοση του πόνου στον εγκέφαλο και μειώνοντας την ευαισθησία των νεύρωνΕπίσης, λόγω μείωσης της φλεγμονής, υπάρχει λιγότερο οίδημα και λιγότερος πόνος.
 Επιτάχυνση
Αποκατάστασης Ιστών και Κυτταρικής Ανάπτυξης: Τα φωτόνια από την ακτινοβολία του λέιζερ διεισδύουν βαθιά μέσα στους ιστούς και επιταχύνουν την κυτταρική αναπαραγωγή και ανάπτυξη. Η ακτινοβολία λέιζερ αυξάνει τη διαθέσιμη ενέργεια για το κύτταρο, έτσι ώστε αυτό να μπορεί να λάβει τα θρεπτικά συστατικά ταχύτερα και να απαλλαγεί από τα κυτταρικά απόβλητα.
 Βελτιωμένη Αγγειακή Δραστηριότητα: Το λέιζερ θα αυξήσει σημαντικά το σχηματισμό νέων τριχοειδών αγγείων στον τραυματισμένο ιστό, κάτι που επιταχύνει τη διαδικασία επούλωσηςκλείνει τις πληγές γρήγορα και μειώνει τον ουλώδη ιστό.
 Αυξημένη
 μεταβολική δραστηριότηταΗ θεραπεία με Laser δημιουργεί υψηλότερες αποδόσεις συγκεκριμένων ενζύμωνμεγαλύτερα
φορτία  οξυγόνου και τροφικών σωματιδίων για τα κύτταρα του αίματος.
 Σημεία διέγερσης και σημεία βελονισμούΗ θεραπεία με laser διεγείρει τα σημεία ενεργοποίησης των μυών και τα σημεία βελονισμού σε μια μη επεμβατική βάση, παρέχοντας ανακούφιση από τους  μυοσκελετικούς πόνους.

Ποια τα Οφέλη από τη Θεραπεία με Laser;

Η εφαρμογή της θεραπείας με Laser είναι εύκολη, ανώδυνη, μη επεμβατική και μη τοξική, μειώνει την ανάγκη για φαρμακευτικά προϊόντα, δεν έχει αλληλεπιδράσεις με φάρμακα και δεν έχει κάποιες γνωστές παρενέργειες. Από τη θεραπεία με Laser έχουμε πολλά οφέλη, καθώς είναι πολύ αποτελεσματική για πολλές ασθένειες ή καταστάσεις. Εξαφανίζει τον πόνο, αποκαθιστά το φυσιολογικό εύρος των κινήσεων και της φυσικής λειτουργίας, συχνά καθιστά περιττές τις χειρουργικές επεμβάσεις και παρέχει μια εναλλακτική θεραπεία σε ασθενείς που δεν έχουν ανταποκριθεί σε άλλες θεραπείες.